گوگل درایو نامحدود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گوگل درایو نامحدود
نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1399
بازدید : 1522
نویسنده : مهدی سلیمانی
38

گوگل درایو نامحدود

Unlimited Google Drive

 

از گوگل درایو خود نامحدود و بدون دغدغه استفاده کنید!!!

 


 مطمئنا تاکنون اسم مشهور و شناخته شده گوگل را شنیده اید، گوگل بزرگترین موتور جستجوگر حال حاضر دنیا می باشد که بیش از ۱۰ سال از آغاز به فعالیتش میگذرد، این موتور محبوب سرویسی به نام جیمیل ارائه می دهد که تقریبا ۹۰ درصد اشخاص دنیا از این سرویس برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده میکنند، یکی از امکانات جانبی جیمیل ارائه گوگل درایو با فضای ابری میباشد که بصورت پیش فرض برای کاربران تنها حجم ۱۵ گیگ را ارائه میدهد که شامل محدودیت های بسیاری می باشد. اما اکانت گوگل درایو با حجم نامحدود که توسط سایت پیکو فور یو برای شما آماده شده است این محدودیت ها از جمله: «حجم، محدودیت در دانلود، اشتراک لینک دانلود به کاربران، محدودیت حجم در آپلود» را ندارد و تمامی موارد به صورت نامحدود ارائه میشود.


فضای بینهایت برای آپلود و دانلود!!! دریافت لایسنس اکانت آفیس ۳۶۵ بر روی اکانت!!! ۵ لایسنس آفیس ۳۶۵ رایگان «مادام العمر»!!! گرفتن سرور مجازی رایگان!!! دریافت ۱ ترابایت فضای رایگان وان درایو بر روی اکانت!!!

 برخی از ویژگی های فضای نامحدود «گوگل درایو»:

 

۱) آپلود فایل از طریق URL !!!

۲) امکان وصل شدن به چند cms مطرح، از جمله: وردپرس، دروپال، جوملا (از طریق افزونه) !!!

۳) اِی پی آی «API» گوگل برای کد نویسی اختصاصی !!!

۴) امکان محدود کردن لینک دانلود برای افراد خاص، دسترسی به فایل یا پوشه بر اساس ایمیل «جیمیل» !!!

۵) لینک دانلود مستقیم و پر سرعت از سرور قدرتمند گوگِل !!!

۶) ماندگاری دائمی فایل ها، حتی اگر دانلودی نشده باشد !!!


فضای نامحدود «گوگل درایو» : بهترین فرصت برای کسانی که به دنبال هاست برای سایت های دانلودی و پخش آنلاین فیلم و پهنای باند نامحدود هستند.


 سوالات متداول:

####

»»»» آیا گوگل درایو نامحدود روی جیمیل ما فعال میشه؟

هم بله و هم خیر!!!

»» خیر! این درایو به صورت کاملا اختصاصی با ایمیل اختصاصی برای کاربرانی که دارای سایت هستند تهیه و ارائه می شود.

»» بله! این درایو نیز مخصوص افرادی هست که سایتی ندارند و نیازمند این درایو نامحدود هستند پس در نتیجه قابلیت نامحدود کردن جیمیل های شخصی شما هم وجود دارد. «مهم: این قابلیت در سر تا سر اینترنت فقط توسط سایت پیکو فور یو ارائه داده می شود!»

####

 

»»»» آیا این درایو نامحدود اکانت هک شده یا کرک شده است یا خیر؟

 

»» خیر! فضای نامحدود «گوگل درایو» با حجم نامحدود به صورت کاملاً اختصاصی و به درخواست شما در فرم مربوطه ثبت و ایجاد می شود و پس از وریفای شدن اکانت، مشخصات اکانت در اختیار شخص شما قرار گرفته خواهد شد. این گزینه شامل نامحدود کردن جیمیل شخصی شما نیز می شود.

»» اگر سایتی دارید و درخواست درایو نامحدود اختصاصی می دهید باید پس از دریافت اکانت رمز اکانت را تغییر دهید و همچنین در ادامه شماره موبایل خودتان را برای امنیت اکانتتان ثبت کنید.

####

 

»»»» آیا فضای اکانت گوگل درایو با حجم نامحدود واقعا نامحدود است؟

»»»» آیا تاریخ انقضایی ندارد؟

»»»» آیا این اکانت مادام العمر است یا خیر؟

»»»» آیا می توانیم بدون هیچ دغدغه ای سفارش بدهیم و فایل های شخصی را آپلود کنیم؟

 

»» بله قطعا نامحدود است، زمان خاصی ندارد و دقیقاً کارایی اش همانند جیمیل هست!!

»» مادام العمر است و طی صحبتی که با ادمین های گوگل انجام شده است، این ایمیل و درایو ها به هیچ عنوان دیسیبل نمی شوند مگر در شرایط خاص!! *

»» بله مادام العمر است و می توانید با خیال راحت و بی هیچ دغدغه ای فایل ها و عکس های شخصی خودتان را آپلود و نگه داری کنید!!

 

»»» * شرایط خاص یعنی اینکه شما حداکثر ۳ ماه الی ۶ ماه در اکانت لاگین نکرده باشید و اکتیویتی ثبت نکرده باشید‼️ * «««

####

 

»»»» روند سفارش به چه صورت است و چه مقدار زمان می برد تا اکانتمان را تحویل بگیریم؟

 

»» برای اکانت های اختصاصی بعد از سفارش و پر کردن فیلد های مورد نظر، حدودا طی ۳ ساعت الی ۶ ساعت اکانت شما ساخته شده، وریفای و اپلای می شود و مشخصات اکانت به همراه راهنمایی و نکات موردنظر، خدمتتان ارائه خواهد شد.

»» برای نامحدود کردن جیمیل های شخصی شما بعد از سفارش و پر کردن فیلد های مورد نظر، حدودا طی ۳ ساعت الی ۶ ساعت جیمیل شما نامحدود شده و خدمتتان اطلاع داده خواهد شد.


یک نکته ای که باید خدمتتان عرض کنم این است که برخی از دوستان ممکن است که در سر تا سر اینترنت مطالبی را در زمینه ایمیل دانش آموزی مطالعه کرده باشند و با خود فکر های متعددی کرده باشند.

ولی آن چیزی که حائز اهمیت است این است که ایمیل دانشجویی رایگان نمی باشد و مشکلات خودش را نیز به همراه دارد!!

اشتباه نکنید!!!!


 از مزایای اکانت «گوگل درایو» با حجم نامحدود و ایمیل اختصاصی:

می توانید داخل سایت های مطرح بین المللی بزرگی همچون آمازون، مایکروسافت «آفیس ۳۶۵ با تمامی نرم افزار های مایکروسافت با ۵ لایسنس مادام العمر و ۱ ترابایت فضای وان درایو)، ادوبی، اتودسک و جت براین و خیلی از سایت های دیگر ثبت نام کنید و به صورت کاملاً رایگان لایسنس یک ساله الی سه ساله محصولات را دریافت کنید!


 

 
       اکانت گوگل درایو نامحدود
       پسورد : ندارد




:: موضوعات مرتبط: اپلیکیشن های اندروید , کسب درآمد , تلگرام , فایل های اختصاصی سایت PICO4U , گنجینه‌ای برای دانش آموزان مدرسه ای , ابزار های کاربردی و اختصاصی , لایسنس اختصاصی , ابزار وبمستران , ,
:: برچسب‌ها: گوگل درایو , گوگل درایو نامحدود , نامحدود , unlimited google drive , google drive , unlimited , هک گوگل درایو , درایو , هک گوگل , پیکو فور یو , پیکوفوریو , پیکوفور یو , پیکو فوریو , پیکوفایل , پیکو فایل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: